Informácie
Kontaktné a platobné údaje
OK HOLIDAY s.r.o.
Novozámocká 214
949 05 Nitra
IČO: 46 848 606
DIČ: 2023631324
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, odd.Sro, vložka číslo 33000/N
e-mail: info@okholiday.sk
tel.: 0918 667766
Čísla bankových účtov:
Slovenská sporiteľňa, číslo účtu: SK21 0900 0000 0050 3574 8708
Tatra banka, číslo účtu: SK63 1100 0000 0029 4500 7737
VÚB, číslo účtu: SK68 0200 0000 0036 1663 3053
ČSOB, číslo účtu: SK49 7500 0000 0040 2671 3410
Často kladené otázky (FAQ)
Ako môžem potvrdiť rezerváciu - čo a kedy musím zaplatiť?
Pre potvrdenie rezervácie je potrebné uhradiť požadovanú akontáciu – niekedy to môže byť celá čiastka rezervácie, ale väčšinou je potrebné ako akontáciu uhradiť približne tretinu celkovej ceny rezervácie a zvyšnú čiastku hradíte po príchode do objektu priamo prenajímateľovi.
Kedy je rezervácia potvrdená?
Po pripísaní Vašej platby na náš účet Vám e-mailom pošleme Voucher - potvrdenie o zakúpenej službe - s kontaktnými informáciami o prenajímateľovi.
Voucher je potrebné vytlačiť a zobrať si so sebou na dovolenku. Po príchode do rezervovaného objektu ho predložíte prenajímateľovi ako dôkaz o potvrdenej a uhradenej rezervácii. Nezabudnite požiadať prenajímateľa, aby Vám na Vašej kópii vouchera svojim podpisom potvrdil prijatie zvyšnej čiastky rezervácie!
Ako môžem získať adresu a kontakt na prenajímateľa?
Rezervácia je potvrdená po uhradení akontácie. Cestovná kancelária Vám ako potvrdenie o rezervácii ubytovacích služieb v čo najkratšom čase e-mailom pošle Voucher so všetkými kontaktnými údajmi prenajímateľa a objektu, v ktorom budete ubytovaní.
Musím kontaktovať prenajímateľa? Ak áno, kedy?
Bolo by vhodné, aby ste pred príchodom kontaktovali prenajímateľa. Vo voucheri bude uvedený kontakt na prenajímateľa, presné GPS súradnice objektu a QR kód, pomocou ktorého si môžete prevziať pokyny na príchod do objektu. Váš príchod do objektu môžete nahlásiť aj SMS správou alebo telefonicky a od prenajímateľa si môžete prípadne vyžiadať aj dodatočné informácie o ubytovaní, ktoré Vás zaujímajú.
Ako môžem stornovať alebo zmeniť rezerváciu?
Ak chcete zmeniť alebo stornovať rezervované ubytovanie, musíte to urobiť písomne (e-mailom). Zmena parametrov rezervácie po príchode do rezervovaného ubytovania nie je možná. Pri zmene alebo stornovaní rezervácie sa najčastejšie účtuje administratívny poplatok alebo storno poplatok.
Domový poriadok v privátnych a ubytovacích kapacitách
Aby sme Vám mohli zabezpečiť príjemný pobyt a vyhli sa eventuálnym nedorozumeniam, prosíme Vás, aby ste si pozorne prečítali domový poriadok. Potvrdením rezervácie zároveň potvrdzujete, že ste sa oboznámili aj s domovým poriadkom, súhlasíte s ním a počas pobytu sa ho budete v plnej miere pridržiavať. Nedodržiavanie domového poriadku môže byť dôvodom pre zrušenie Vašej rezervácie a zúčtovanie plnej ceny pobytu bez ohľadu na vynútený skorší odchod z objektu.
• Aby prenajímateľ mohol ubytované osoby prihlásiť na pobyt, po príchode do objektu je klient povinný dať prenajímateľovi k nahliadnutiu osobné doklady všetkých ubytovaných osôb (pasy alebo občianske preukazy, voucher) a uhradiť mu zvyšnú čiastku rezervácie uvedenú vo voucheri. Prenajímateľ môže zadržať osobné doklady klientov len na čas nevyhnutný na vykonanie prihlásenia klienta na pobyt.
• Prenajímateľ klientovi počas pobytu poskytne všetky informácie a pomoc, ktorú klient potrebuje. Odporúčame, aby klient všetky pripomienky na kvalitu ubytovania ihneď oznámil prenajímateľovi a ak prenajímateľ neodstráni nahlásené nedostatky, aj cestovnej kancelárii.
• Klient je zodpovedný za udržiavanie poriadku a čistoty v ubytovacej jednotke. Prenajímateľ počas pobytu klienta nie je povinný upratovať ani vynášať odpadky z ubytovacej jednotky.
• Prenajímateľ mení posteľnú bielizeň raz za týždeň. Prenajímateľ je povinný poskytnúť klientovi uteráky a toaletný papier. Prenajímateľ nie je povinný poskytnúť klientovi kuchynské utierky, hygienické potreby, prostriedky na čistenie a umývanie riadu, plážové ležadlá ani slnečníky.
• Prenajímateľ nezodpovedá za organizovanie voľného času a animáciu klienta.
• Klient sám zodpovedá za bezpečnosť svojich osobných predmetov a cenností, ktoré odložil v ubytovacej jednotke. Prenajímateľ nezodpovedá za ich prípadnú stratu, preto odporúčame, aby klient pri odchode z ubytovacej jednotky bezpodmienečne zamkol dvere a zatvoril okná.
• Prenajímateľ nemá právo v neprítomnosti klienta vstúpiť do rezervovanej ubytovacej jednotky. Výnimkou sú len mimoriadne okolnosti, pri ktorých je nevyhnutné vstúpiť do ubytovacej jednotky z dôvodu odvrátenia nebezpečenstva alebo vzniku možnej škody. O vstupe do ubytovacej jednotky musí prenajímateľ klienta informovať pri prvom nasledujúcom kontakte. V prípade oprávnenej pochybnosti prenajímateľa, že bola spôsobená škoda na jeho majetku, je klient povinný umožniť prenajímateľovi vstup do ubytovacej jednotky a preverenie jej stavu.
• Klient môže do ubytovacej jednotky priviesť domáceho miláčika len s povolením prenajímateľa a cestovnej kancelárie. Príchod s vopred nenahláseným domácim miláčikom, ktorý nie je uvedený vo voucheri, nie je povolený a prenajímateľ aj cestovná kancelária majú v takom prípade právo na zrušenie klientovej rezervácie. Klient je povinný dbať na to, aby domáci miláčik nepoškodil alebo nezničil vybavenie ubytovacej jednotky, ako aj dôkladne očistiť jeho výkaly v apartmáne, na dvore, v objekte a v jeho najbližšom okolí, ako aj na pláži. Ak bolo vopred dohodnuté, že domáci miláčik bude umiestnený vonku, je prísne zabránené púšťať ho do vnútorných priestorov objektu.
• Do objektu nie je povolené priniesť zbrane, ľahko zápalné a explozívne látky, či látky so silným alebo nepríjemným zápachom. Klient bez povolenia prenajímateľa nesmie používať akékoľvek vlastné kuchynské spotrebiče (plynový horák/elektrická platnička a pod.) alebo iné elektrické prístroje (ventilátor a pod.).
• Klient je povinný dbať na to, aby počas pobytu nepoškodil nábytok a zariadenie tak v interiéri ubytovacej jednotky, ako aj v exteriéri objektu. Nie je povolené presúvať nábytok medzi jednotlivými miestnosťami ubytovacej jednotky ani prenášať vnútorné vybavenie do druhej ubytovacej jednotky, mimo objektu alebo na pláž (stoličky z kuchyne na terasu, riady a príbor do inej ubytovacej jednotky, uteráky alebo deky z ubytovacej jednotky na pláž, ležadlá od bazéna na pláž a pod.).
• Používanie priestorov a zariadení, ktoré sa nenachádzajú priamo v ubytovacej jednotke (gril, garáž a pod.), je povolené len so súhlasom prenajímateľa.
• Pri odchode z ubytovacej jednotky je klient počas pobytu povinný zatvoriť slnečníky na terase, vypnúť svetlá, elektrické spotrebiče, plynové inštalácie a zatvoriť vodovodné kohútiky. Klient je obzvlášť povinný dbať na to, aby používal klimatizáciu len vtedy, ak sa nachádza v ubytovacej jednotke, pričom musí zatvoriť okná a dvere. Chladenie jedál a nápojov tečúcou vodou nie je povolené. Zakázané je aj hádzanie odpadkov do záchodu, umývadla a na iných miestach, ktoré na to nie sú určené, tak v ubytovacej jednotke ako aj na dvore a v okolí objektu.
• Ak je klient ubytovaný v objekte robinzonského typu, je obzvlášť povinný šetriť vodu a elektrickú energiu a bez povolenia prenajímateľa nesmie používať prístroje s vyššou spotrebou elektrickej energie (žehlička, fén a pod.).
• Prístup do interiéru a exteriéru ubytovacej jednotky je povolený len osobám, ktoré majú v objekte rezervované ubytovanie. Ak sa utvrdí, že sa v objekte nachádzajú vopred nenahlásené osoby, prenajímateľ alebo cestovná kancelária majú právo zrušiť celú rezerváciu bez práva klienta na odškodnenie. Osoby ubytované v susedných objektoch, ktoré nie sú vo vlastníctve prenajímateľa, môžu ubytovaciu jednotku navštíviť len s výslovným súhlasom prenajímateľa.
• Klient, ktorý počas pobytu v objekte prenajímateľovi spôsobí škodu na majetku, je povinný nahradiť vzniknutú škodu v plnej výške. Prenajímateľ môže požadovať od klienta úhradu kaucie. Kaucia za rezervovanú ubytovaciu jednotku sa platí v deň nástupu na ubytovanie a vracia sa klientovi v plnej výške v deň odchodu z ubytovacej jednotky, ak počas pobytu klient prenajímateľovi nespôsobil žiadnu škodu na majetku. Informácia o požadovaní kaucie a o jej výške sa nachádza v cenníku ubytovacej jednotky a vo voucheri za rezervované služby.
• Ak klient nemôže nastúpiť na ubytovanie do 20:00 hodiny, je povinný vopred informovať prenajímateľa alebo cestovnú kanceláriu o neskoršom príchode do objektu. V opačnom prípade má po 20:00 hodine prenajímateľ právo poskytnúť ubytovanie náhradným klientom.
• V deň odchodu je klient povinný opustiť ubytovaciu jednotku do 10:00 hod., aby ju prenajímateľ mohol pripraviť pre klientov, ktorí prichádzajú do ubytovacej jednotky o 14:00 hodine. Klient je povinný zanechať rezervovanú ubytovaciu jednotku v rovnakom stave, v akom ju prevzal pri príchode – nepoškodenú a čistú.
• Čas medzi 22:00 a 08:00 hodinou je určený pre nočný kľud a čas medzi 14:00 a 17:00 hodinou pre popoludňajší kľud. V tom čase sa odporúča obmedziť hluk tak, aby klient neobťažoval ostatných ubytovaných, susedov alebo prenajímateľa.
• Klientovi, ktorý nedodržiava pravidlá domového poriadku a narúša kľud v objekte, môže byť ubytovanie zrušené. Ak prenajímateľ alebo cestovná kancelária zrušia klientovi ubytovanie z dôvodu porušovania pravidiel domového poriadku, klient, bez ohľadu na skrátenie pobytu v objekte, nemá právo na vrátenie uhradenej ceny rezervácie.
• Nástupom na ubytovanie klient potvrdzuje, že je oboznámený s domovým poriadkom a súhlasí s povinnosťami a podmienkami, ktoré sú v domovom poriadku uvedené. Všetky sporné situácie, ktoré nie je možné vyriešiť s majiteľom alebo s cestovnou kanceláriou, budú riešené intervenciou polície alebo súdu v Splite.